СТО Генстар в Киеве
Модератори: Empy, Max Dieand
Правила форуму
Якщо Вам є про кого написати, але немає відповідної теми, створіть її самостійно, попередньо прочитавши правила цього розділу:
- Щоб уникнути набивання рейтингів недобросовісними людьми, користувачі в статусі "Новий користувач" можуть розміщувати коментарі та теми тільки після схвалення модераторами.
- Переконливе прохання! Розділяти відгуки по різних СТО, в різні теми. Якщо Ви бажаєте віддячити майстрам які виправили помилки інших майстрів, не полінуйтеся залишити відгук для обох СТО. Це допоможе нашим одноклубникам краще розуміти хто є хто.
- Залишайте свій голос у супроводі з коментарем. Коментарі мають бути змістовними, конкретними і засновані на особистому досвіді.
- Суть проблеми, якщо така є, має бути чітко описана, зрозумілою для всіх мовою.
- Залишаючи позитивний або негативний відгук, у заголовку повідомлення вкажіть: "Добре" або "Погано".
- Рекламні повідомлення суворо заборонені.
Модератор має право винести попередження або навіть забанити користувача за розміщення рекламних оголошень або спроби підняти/опустити рейтинг організації непотрібними коментарями на кшталт "Я чув, що там...", "Мені здається, що це...", "А в Петрика на 1200 кілометрі..." тощо.
- Суперечки та обговорення в цій гілці заборонені і будуть каратися. Якщо Ви з чимось не згодні, обговоріть питання в особистому порядку.
- Перехід на особистості буде суворо каратися!
- Заборонено розміщувати посилання на сайти організацій, оскільки ця тема не для набивання рейтингів сайтам, а для адекватної оцінки одноклубників.
- Порівняння цін допускається тільки за умови, коли порівнюються дві однакові одиниці або норма-години. Порівняння типу "тут дорого, там дешевше" буде видалено. Наприклад, якщо ви порівнюєте вартість фільтра, то варто враховувати: 1. Наявність фільтра на складі, 2. Марку виробника - від цих факторів ціна може коливатися в межах 50%. Порівняння оригінальних і ліцензійних запчастин не допускається!
- При великій кількості негативних відгуків або неадекватній поведінці того, хто надав неякісні товари або послуги, персона або організація потрапляє в чорний список клубу.
Поважайте одноклубників!
Якщо Вам є про кого написати, але немає відповідної теми, створіть її самостійно, попередньо прочитавши правила цього розділу:
- Щоб уникнути набивання рейтингів недобросовісними людьми, користувачі в статусі "Новий користувач" можуть розміщувати коментарі та теми тільки після схвалення модераторами.
- Переконливе прохання! Розділяти відгуки по різних СТО, в різні теми. Якщо Ви бажаєте віддячити майстрам які виправили помилки інших майстрів, не полінуйтеся залишити відгук для обох СТО. Це допоможе нашим одноклубникам краще розуміти хто є хто.
- Залишайте свій голос у супроводі з коментарем. Коментарі мають бути змістовними, конкретними і засновані на особистому досвіді.
- Суть проблеми, якщо така є, має бути чітко описана, зрозумілою для всіх мовою.
- Залишаючи позитивний або негативний відгук, у заголовку повідомлення вкажіть: "Добре" або "Погано".
- Рекламні повідомлення суворо заборонені.
Модератор має право винести попередження або навіть забанити користувача за розміщення рекламних оголошень або спроби підняти/опустити рейтинг організації непотрібними коментарями на кшталт "Я чув, що там...", "Мені здається, що це...", "А в Петрика на 1200 кілометрі..." тощо.
- Суперечки та обговорення в цій гілці заборонені і будуть каратися. Якщо Ви з чимось не згодні, обговоріть питання в особистому порядку.
- Перехід на особистості буде суворо каратися!
- Заборонено розміщувати посилання на сайти організацій, оскільки ця тема не для набивання рейтингів сайтам, а для адекватної оцінки одноклубників.
- Порівняння цін допускається тільки за умови, коли порівнюються дві однакові одиниці або норма-години. Порівняння типу "тут дорого, там дешевше" буде видалено. Наприклад, якщо ви порівнюєте вартість фільтра, то варто враховувати: 1. Наявність фільтра на складі, 2. Марку виробника - від цих факторів ціна може коливатися в межах 50%. Порівняння оригінальних і ліцензійних запчастин не допускається!
- При великій кількості негативних відгуків або неадекватній поведінці того, хто надав неякісні товари або послуги, персона або організація потрапляє в чорний список клубу.
Поважайте одноклубників!
-
dedmotor
- Новоприбывший
- Повідомлень: 4
- З нами з: 11 січня 2016, 10:56
- Автомобіль: Smart City 0.8cdi
Недели две назад машина отказалась заводится. Я че-то подумал, что аккумулятор сдох(машина зимой почти все время стояла). Заказал в инете новы, поставил, но особо то ничего не поменялось. Оказалось, что аккумулятор ни при чем, а сдох сам генератор. Обратился в ближайщее СТО Генстара http://genstar.ua/ на Крыничной. Читал в инете, что они быстро работают. Приехал к ним, а там очередь, я в расстроенных чувствах. А они мне говорят, что надо было б записаться по телефону, чтоб не ждать. Но уже поздно было. И того два часа ждал, пока мою малышку на ремонт возьмут и два часа длился сам ремонт. По деньгам все утроило, даже скидку сделали за ожидание и гарантию на полгода дали. В принципе я остался доволен.
- Max Dieand
- Администрация
- Повідомлень: 2035
- З нами з: 20 червня 2012, 23:42
- Автомобіль: Fiat x2
Обслуживал кондиционер у этих ребят на Затышной.
По телефону все очень вежливо и внятно. Режим работы просто зверский - без выходных, до 22:00 и реально в 21:30 все еще работают!
Перезаправили кондиционер, рассказывали как его правильно обслуживать, чтоб не здох (у меня прямой привод компрессора) и порекомендовали заменить осушитель. У них же его и заменил. Изначально заэстимировали одну цифру и время, в процессе оказалось, что не смогли просто так снять осушитель т.к. он закис. Все координировали по телефону, все оперативно и как по мне, весьма гуманно по ценам.
Мне СТО понравилось.
Сотрудник у них тоже обслуживал кондей, тоже все понравилось.
А вот на хонда мафии, очень много плохих отзывов о работе по генераторам, причем по всем филлиалам - очень как-то странно.
По телефону все очень вежливо и внятно. Режим работы просто зверский - без выходных, до 22:00 и реально в 21:30 все еще работают!
Перезаправили кондиционер, рассказывали как его правильно обслуживать, чтоб не здох (у меня прямой привод компрессора) и порекомендовали заменить осушитель. У них же его и заменил. Изначально заэстимировали одну цифру и время, в процессе оказалось, что не смогли просто так снять осушитель т.к. он закис. Все координировали по телефону, все оперативно и как по мне, весьма гуманно по ценам.
Мне СТО понравилось.
Сотрудник у них тоже обслуживал кондей, тоже все понравилось.
А вот на хонда мафии, очень много плохих отзывов о работе по генераторам, причем по всем филлиалам - очень как-то странно.
-
Ziggurat
- Опытный Smartовод
- Повідомлень: 575
- З нами з: 09 лютого 2015, 17:22
- Автомобіль: Smart z-five
а какова причина замены осушителя? Система была негерметична больше недели?